
Rosser Reeves egy reklámszakember volt, akiből legenda vált saját berkeken belül. De mégis mitől vált naggyá a sajátjai között? Olyan korszakalkotó ötletei és reklámozási javaslatai voltak, melyek egytől egyig sikerre vitték az adott terméket és növelte a vállalat kasszájának tartalmát. Az immáron hatvan éve fennmaradt és a mai napig közismert szlogent is Rosser Reeves -nek köszönhetjük: “Az M&M a szádban olvad, nem a kezedben!” Ő volt a egyedi eladási javaslat megalkotója is, amit a mai napig is alkalmaznak a reklámkampányok során. Véleménye szerint a reklámkampányt úgy kell felépíteni, hogy egy termékcsaládon belül minden terméknek ugyanaz legyen a szlogenje. Sőt, Rosser Reeves minden reklámkampány megalkotásánál azt erősítette, hogy a reklám nem hazudik a terméket illetően. Vagyis a reklám mindig igazat mond. Ha nem, arra a vásárlók hamar rájönnek, csalódnak és a lehető leghamarabb márkát is fognak váltani.