Sok a kókler, de aki jó, az nagyon sokat segíthet cégének

A magyar reklámügynökségek piaca egyre szélesebb körű. Ez fokozottan igaz a digitális reklámügynökség piacra, ami sajnos, ebben az esetben azt jelenti, hogy az, meglehetősen felhígult.
Sajnos, az online marketing alapjait valóban nem bonyolult elsajátítani és sok esetben ez elegendő arra, hogy tényleges, bár nem túl komoly eredményeket mutassanak fel, és így elhitessék az ügyfelekkel, hogy valóban profi módon értenek a szakmához.
Egy digitális reklámügynökség feladata azért ennél jóval összetettebb. Nem elég ismerni pár kiskaput, vagy a keresőrobotok alapelveit, nem elég az, hogy beállítsunk egy fizetős hirdetést és mutogassuk az eredményeket.
Szerencsére a magyar reklámügynökségek között is vannak valóban profi cégek, olyanok is akik nem is vannak régóta jelen a piacon, mégis komoly eredményeket és hozzáértést tudnak felmutatni. A neheze a dolognak, hogy meg kell őket valahogy különböztetni. Ha úgy kezd egy cég, hogy „majd csinálunk egy jó kampányt”, akkor valószínűleg nem ismeri az ennél jóval lényegesebb, de kevésbé az orrunk alá dörgölt lépéseket.
A legjobb, ha az adott cég eleve teljes elérhetőséget kér a honlapunkhoz, vagy felajánlja egy új, profin megtervezett honlap készítését. Még, ha nem is akarjuk ezt elfogadni, pedig kellene, akkor is, ebből már láthatjuk, hogy komoly tudás van a birtokukban, nem csak a felületet kapirgálják!